Pencapaian Piagam Pelanggan ADTEC Shah Alam
BIL |
PIAGAM PELANGGAN |
BAHAGIAN |
BILANGAN DITERIMA |
BILANGAN DIPROSES DAN SELESAI |
PERATUS PENCAPAIAN |
1 |
Mengeluarkan tawaran kemasukan bagi kursus jangka masa panjang selewat-lewatnya tiga (3) minggu sebelum kursus bermula |
Bahagian Hal Ehwal Pelajar (BHEP) |
143 |
143 |
100% |
2 |
Memastikan pelajar-pelajar ILJTM disahkan layak dianugerahkan sijil atau diploma berdasarkan keputusan jawatankuasa berkenaan dalam tempoh lapan (8) minggu selepas tamat sesi latihan bagi semester tersebut. |
Bahagian Hal Ehwal Pelajar (BHEP) |
Mesyuarat Jawatankuasa Peperiksaan dan Persijilan pada 28 Mac 2023 mengesahkan seramai 142 orang pelajar sesi keluaran 2/2022 layak dianugerahkan diploma |
Mesyuarat Jawatankuasa Peperiksaan dan Persijilan pada 28 Mac 2023 mengesahkan seramai 142 orang pelajar sesi keluaran 2/2022 layak dianugerahkan diploma |
100% |
3 |
Mengeluarkan surat tawaran kemasukan bagi kursus jangka pendek (JKP) selewat-lewatnya tiga (3) hari sebelum kursus bermula. |
Bahagian Perhubungan Industri (BPI) |
95 |
95 |
100% |
4 |
Memastikan peserta KJP yang mencatat peratus kehadiran melebihi 80% mendapat sijil dalam tempoh tujuh (7) hari selepas tamat berkursus. |
Bahagian Perhubungan Industri (BPI) |
77 |
77 |
100% |
5 |
Semua aduan diuruskan dalam tempoh lima belas (15) hari bekerja dari tarikh aduan diterima dan tujuh (7) hari bekerja dari tempoh menerima maklumat dari pihak ketiga |
Pegawai Khidmat Pelanggan |
4 |
4 |
100% |
Kemaskini sehingga 26 Februari 2024